Tuesday 29 November 2011

24 MARCH 2008 :)

oke,
skang moh kite dngq citer cmner aku bole jd mkwe dia...
kisahnya b'mula bout 3 yrs ago (speaking la pulak ) masa tu aku baru form 4..
 baru nak kenai dunia remaja ktakan.. masa tu x reti cinta2 nie... i'm totally ZERO bout that !
oke xpa ! kwan2 suma dah ada pkwe.. aku ja xdak..
 mklumla BUDAK GEDEBAB sapa yg nak.. :) tp xpa aku x pnh rasa down pon... 
msa form 4 tu, ada cuti p'tghan smster (BULAN 3) aku pnya xtaw na wtpa, 
then aku rojer2 spupu aku soh mai dok umah aku... dia pon cuti gak..
 so mngkin dia pon x sbq na jumpa aku yg segak nie,
 esok tu sesudah subuh dia mai !! >PENIPU<
bila dah dekat 2 hari dia dok umah aku, aku nie tba2 jd gtai cmna xtaw,
 p mnta nmber tpon mmber2 dia yg mana solo... 

saja la aku na kcau.. then dia bg nmber IMAN.. oke xpa.. aku pon dgn tngan yg gtai p miskol IMAN.. 
uishh !! ada respon... galak sungguh aku nie... 
start dari hari tu la > 12 MARCH 2008< aku msj dia.. hri2 msj nie !

msj pnya msj pnya msj pnya msj !!
last skali dia mntk COUPLE... OMJAYYY!!!! qeja gila apa aku dok wt nih ?? 
*NAK XMAU NAK XMAU NAK XMAU !! *
akhirnya pada tanggal 24 MARCH 2008 aku sah bergelar mkwe dia !!
mcm apa g... (sah bergelar?? oii hg ingt kawin ka ?) 
tp xpa la... 
5 bulan slps tu baru la kami jumpa... lama kan ?
 even dah couple pon tapi amik masa yg lama untuk jumpa.. aku suka cmtu... 
skang nie dah dkt 4 TAHUN aku jd mkwe dia.. 
bahagia w'pon kdg2 tu ada la jgk gduh2.. ADAT la tu.. x gitu ?
hrp sngt hbungan kami nie smpai la kami kawin.... :)

*SAYASAYANGIMANSAYA *

eNd Of Now !!




No comments:

Post a Comment