Sunday 27 November 2011

Xdak tajuk o.O

smlm mak ckp bngun awal coz na pegy knduri. aku pon xpa la bngun la tp xla awai sngt.
then bila dah bngun dok jap kt sofa pastu mak soh iron bju na p knduri. aku pon cari la bju yg cntik2.. 
mklumla na melaram sakan.. yg sedehnya bju dah x muat !! 
itu dah cukup membuktikan bahawa usaha aku utk "MEMBENA BADAN" aku dah berjaya.
oke xpa aku cari bju yg lain... 
pas dah siap iron, aku na p mndi la.. last2 mak aku cakap "hg x payah p la.. dok kat umah.. xdak sapa.. stg lau xdak sapa kt umah abeh penyangak2 tu angkut buah klapa sawit.. "
wahai PENYANGAK sekalian......
bule dop lau kome idok nyusahkan teman ??? geram btoi la.. sbbkan depa aku xp knduri.. dah la lapaq xtaw nak hbaq... nsib baik la ada lg nasik yg mak masak... TYSM la mak sbb masak... lau tidak mesti kurus dah anak mak nie.. hahahahahaha :D
p/s: kita hanya mampu merancang tp tuhan yg menentukan o.O

No comments:

Post a Comment