Monday 19 December 2011

TERIMAKASIH SAHABAT....


bila balik jea dari bank
then aku terus online..
ini yg aku dapat..

awak awak ,saya sayang awak sangatt ,
hanya tuhan je y thuu ,
kawan kawan yang laen ponn sayang awakk sgtt ,
rasa na peluk peluk je bg kecik .
jangan laa bersedih ,
kiteorangg sentiasa ada dgn awak thuu ,
kalau awak jauh blok dgn kami ,hari hari kami jemput awak dtg blok kamii ,
jangan sedih eyhh , kalau awak seedih kami semua akan sedihh ,"
NOOR SYUHADA BINTI ABD AZIZ ,
saya NOOR SYAHIADMAH BINTI UYOB amat berterima kasihh kat awak ,
awak sentiasa bg dorongan dekat saya bilaa saya ada masalah .
terima kasihh ,
iloveyouuntiltheend ,adda ♥
jangan tinggal aku tahuu ,aku ta bule tidoo kalau hg ta daa ,
sapa na teman aku bilee mata aku segar tengah malam buta .
sapaa na teman aku mandy kann ,nynyi dlm bilik air ,mcm bilik air kitaa je kite buadkann .rinduuuuu !!!!!!!


hg buad aku nanges la budak pendek !
btw,
TAHNKS A LOT...
miss da moment with all of you :)

No comments:

Post a Comment