Sunday 29 April 2012

THE ROOMATE

tajuk mcm cita siam tu kan ?

xpa abaikan suma tu... today i nk cita bout my roomate :) hope u x mrhkan i oke...
firstly, nama dia agak kepelikan cket.. but i rasa nama kami mempunyai mksud yg sama.betul x roomateku syg ?i'm SYUHADA and she is SYAHIADMAH..mula-2 aku kenal dia ni, aku rasa mcm nak jer tampo muka dia tu...sombong kot makcik nie dulu.. kita snyum then dia buat muka mintak kaki...haish ! tp x sngka la pulak i bole syg kt dia smpai mcm nie !we are roomate since sem 1 till sem 3...lotss of memory we have together.

let me tell u one by one her habits
1- dia x bole tdo klau xdak LINO (katak mane dia kutip ntah )
2- dia nie seorang yg cerewet... x mcm aku
3- dia nie x bole bngun sndiri pg2.. tp skng da pndai dh bngun sndiri.. :P
4- dia suka menjerit {kdg2 aku rasa nak tampo jer laju2..}
5- dia nie malas ! hahaha mcm la aku rajin :)
6- dia nie bnyk cakap.
7- she's always concern bout her fren.

bnyk lg la klau nak describe dia nie mmg x habes !satu jer benda nak ckp,
SYAHIADMAH AYUB IS ANNOYYING !
wahahahaha !jgn mare...nie suma gurauan... aku syg hg !maafkan aku atas sgala slh aku..
tinggal hg sorng2 mlm2...aku sedaq aku slh.... hope hg dpt maafkan aku :)

AWAK KAWAN SAYA SELAMANYA~~

2 comments: