Thursday 3 May 2012

HIPOKRIT !

yaaa... yaaa...
tajuk yg agak menarik.. why kena hipokrit ekk ? dapat apa kalau hipokrit ? seriously ceq x paham ngan depa yg hipokrit nie... best sngtsngt ka wt cmtu wey ? dapat pahal berlipatkaliganda ka ? oke, recently ceq baru ja kena cop hipokrit ngan ada la sekoq dua jebon yg x puaih ati nie... depa dok kata ceq nie hipokrit.. xpa ceq trima ja.. ceq x kesah la apa hampa nak kata..asaikan hampa bahagia..

bahagiakah ?
tu yg ceq nak tanya tu.. tak boleh ka hmpa jd diri hmpa sndri.. kenapa mesti berlagak baik dalam laman SOSIAL sdgkan pada asalnya mmg SOSIAL ? hahahaha... ! gelak pecah perut bila baca status hmpa yg sok baik ya kamu..... aduhaiii... cayaq jantanjantan kt luaq sana kalau baca status hmpa.. HAHAHAHA tediaaa kami gelak besaq dah...

ecelly, kami bukan nak ungkit kesahkesah lama, tp kami just nak share ja... apa ? x bley ? eh punya suka kami la nie blog kami... biaq la kami nak tulis apa ponnn...

kami sedeh tgk hmpa... terpaksa amik kesempatan di atas kesenangan orang lain.. oke dulu hampa kawan ngan kawan kami pasai dia bule usong hmpa p sanasini, la nie kawan kami dh xmau kawan ngan hmpa, mula la hmpa gelabah bewak xtaw nak cari sapa dh nak soh usong hmpa p sanasini.. pastu bila hmpa dh jmpa kawan yg bule usong hmpa sanasini mula la hmpa nak blagak ngan kami.. DEYY !! TANGGECHIII !! hg ingt aku heran sngt ka ? cait !! cket pon aku x heran la...

dulu sakan pnya dok bedialog ngan kami >>>

"aku mintak maaf, aku bnyk salah"
  "oke aku maafkan, tp hg jnji jgn wt prangai dah"
"oke aku jnji... "

tediaaaa.... sakan punya jnji... aku pon teqeyak la bagai... nak habaq kata sedih sngtsngt... last2 nie balasan hg kt aku ?? hooiiii.... aku mmg suka org buat cmnie... dulu bkn main nak pnggil aku KAKAK la apa la... lastnya? x mau aku jd KAKAK hg... NYESAL x sudaaa....

BTW, xpa, nie suma pngalaman dan pengajaran untuk mematangkan hidup aku.. hope da x lalui suma nie.. kalo buley, dah xmau jumpa da depadepa nie... kami x suka... aku x penah nak meraih simpati dari sapasapa, aku x penah bodek sapasapa, aku x penah nak mintak markah lebeh dari lect !

AKU x buley trima caci maki yg hmpa dah bg kat aku... sesedap mulot bercakap ! AKU BENCI HAMPA SEMUAAAA !!


No comments:

Post a Comment