Sunday 5 August 2012

Andai kau tahu isi hatiku ~

Disebabkan esok cuti, so mlm nie aku bole la tidoq lewat..
eh lupa pulak... ASSALAMUALAIKUM...
jwb yer.. hehehe.. oke just straight to the point... see the tajuk ? mcm syahdu sngt kan.. yes, thats what i feel rite now.. sedeh ? ya mmg aku tgh sedeh.. cmna nk cita ek..
ermm oke, firstly aku thu aku jd cmnie sbb aku rindukan dia.. lama dh x jmpa... tp xpa.. dia slalu pesan utk aku sbaq.. jgn ngis kalo rindu.. x baik katanya.. lately knp aku merasakan yg aku mcm agak jauh dgn dia.. ntah kenapa bila difikirkan, ayaq mata kompem betakung... apa ada disebalik apa yg aku rasa.. 4 tahun bukan masa yg sat.. lama dh aku berkongsi suka, gelak tawa n airmata aku ngan dia..  orgnya x pndai memujuk.. so kalo aku ngis jer, bukan dia pjuk tp aku yg kena marah.. sian kan ? mmg aku ngaku yg aku syg dia sngtsngt.. mungkin ada yg kata aku nie bodoh smpai nk syg sngtsngt.. tp, biaq la apa org nk kata... aku dpt rasakan yg dia betuibetui sygkan aku.. tiap kali aku doa kalo dia betul jodohku, dekatkanlah hati dia dgn hatiku.. dan apa yg aku dpt, mmg aku x nmpk yg lain dh.. HANYA DIA....
Kuatkanlah jodoh kami YA ALLAh.. kepada kwnkwn, doakan jodoh kami berpanjangan k... doakan yg terbaik utk kami.. I love ALLAH, my family, friends, n him <3

No comments:

Post a Comment