Wednesday 26 February 2014

Secebis memori utk diingati

Assalamualaikum.....

Lama sudah x bercerita dlm nie... sibuk dgn kerja,... penat.. okay title utk hari nie ialah memori... semua orang ada memori masing2... yang manis mcm gula yg pahit mcm hempedu... mcm2 lah.... erghhhh! ecelly, post kali nie just nk share yang aku rindu... rindu siapa? rindu mereka.... siapa mereka? SAHABAT.... ya sahabat... rindu gelak tawa, makan sesama, lepak sesama, study sesama, gaduh sesama... ohhh!! rasa mcm x kuat jer nk harungi hidup mendatang.... rindu budak kelas yg riuh rendah... rindu lect yg garang2 tp OHSEM....!

bolah dikatakan tiap hari aku akan buka gallery phone aku and aku akan tgk satu satu gmbaq ngan depa... Nangehh oii.... T_T.... demi Allah aku rindu.... kadang kadang rasa mcm xmau jumpa dh sbb takut perpisahan tu... Allah... kuatkan aku... mereka yg terbaik yg pernah aku jumpa... mereka yg hulurkan tangan saat aku rebah.. Ya Allah, jaga mereka untukku... biaq jasad berjauhan tp hati selalu dekat...




No comments:

Post a Comment