Sunday 3 November 2013

END OF SEMESTER 6!

Assalamualaikum w.b.t....

rasanya mmg dah lama aku x tulis apa apa kt sini.... since start masuk sem 6 nie... mmg kelam kabut... banyak benda yang terjadi masa sem 6... HAPPINESS or SADNESS? haishhh... dua dua la... ada suka ada duka.... lumrah hidup sorang manusia cmtu la... takkan setiap masa nk happy n takkan setiap masa nk sedih... am i right tambiii???

okay benda paling kusut skali untuk semua budak sem 6 adalah EVENT! erghhhh....! kalo boleh, nak jer aku lari sampai hujung dunia so that aku x payah nak lalui nie semua... but as i said before, jauh mana kita lari kita akan bawak sekali dengan masalah.... ALHAMDULILLAH syukur aku dan budak kelas dah berjaya settlekan event tu.... "CAreer and Education Fair"..... ha nie la dia event kami... meh aku boh gambaq sikit....

Taraaaaaaaaaaaaaa!!!


okay done with event.... apa lagi aku nak cita nie... ermmm haa.... sem 6 nie aku banyak cipta memory terindah.... ha memory terindah.... hehehehe.... dapat adik baru yg sweet sangat.... relationship aku ngan kwn kwn betambah erat.... ohsemmmm! kami hidup macam satu family yang riuh rendah.... bilik aku selalu jadi port bekumpul... bilik tu lah tempat menyelesaikan msalah.... kadang kadang dah mcm COURT dh aku tgk.... hahaha apa apa pun kami happy.... im very sure yg aku takkan dapat dah semua tu....

dah la..... gegirl gntuk dah nie..... esuk kalo rajin gegirl tulis lg ya! bubyeeee....... (**,)

No comments:

Post a Comment