Saturday 22 December 2012

PTPTN menhancurkan harapanku !

Assalamualaikum :)

See? How sedih the tajuk.... Okey pagi tadi aku bangun ja dari tidoq then aku tgk la handphone pinjam aku tu... ada msj from tuan punya handphone.. bukak jer msj dia bgtau yang duet PTPTN da masuk... how berbunga hatiku mendengarnya ! tapi, kusangkakan panas sampai ke petang, rupanya ribut datang melanda.,.. tak seperti apa yang aku jangkakan.. duet PT masuk RM2000 saja wey !! sedeyhhhh !!

ecelly, aku betoi-betoi harap duet PT masuk RM2500 sbbnya aku nk beli handphone.. tp, apakan daya.. Pening pikiaq... mano eden nak cari duet haa.... eden keno boli jugak handphone ha... xkan eden nak pnjam handphone org laee...

ouh sungguh sedeyhh sekali.... =.="
"MUMMY! MAY I BORROW YOUR MONEY??"
"Nak buat apa?"
"MUM, I WANT TO BUY A HANDPHONE..."
"Beli jer dulu yang tujuhploh ringgit tu"
"FINE LAA MUMMY...... =.="

No comments:

Post a Comment