Friday 28 December 2012

Saya mencuba untuk menjadi seperti mereka !


Assalamualaikum....
Malam-malam camnie mata still ta ngantuk lagi and aku pon tergerak untuk tulis something dalam blog aku.... apa yang aku nak cakapkan nie mungkin satu impian, harapan dan keinginan aku satu hari nanti.
Aku mencuba untuk menjadi seperti mereka!
yaaa ! aku akan mencuba ! sedap mata memandang bila tengok perempuan yang bertudung labuh, berjubah, menjaga tutur kata,... seriously aku cakap itu memang impian aku... teringin sangat nak jadi cmtu tapi mungkin iman aku belum kuat untuk aku sempurnakan keinginan aku tu.. INSHAALLAH satu hari nanti moga ALLAH s.w.t buka pintu hati aku untuk berubah...
Aku dah mula dekatkan diri dengan ALLAH... Aku dah mula rasa takut dengan seksaan ALLAH.
Moga ALLAh pelihara akhlakku, kuatkan imanku...
Aku mencuba menjadi yang terbaik diantara yang terbaik.. INSHAALLAH satu hari nanti PASTI....!!
Wallahualam ^^,

No comments:

Post a Comment