Monday 8 April 2013

SAHABAT SELAMANYA

Tajuk dh cukup menggambarkan perasaan aku skrg... Sedih... ya, itu yang aku rasa skng nie... kehilangan seorang sahabat yang amat aku sayang... Dh ketentuan Ilahi... aku redha.... tp, aku masih berharap agar dilembutkan hatinya supaya keceriaan dahulu dapat dikembalikan.. Demi Allah aku rindukan dia... Aku betul-betul x sangka.. apa yang aku ingtkan biasa rupanya jadi punca terlerai persahabatan kami... Ampunkan aku Ya Allah sekiranya aku tak dapat nk pertahankan ukhwah yang terjalin... Maafkan Adda.. now im realize, im not good enough to be your bestie... Adda gagal pertahankan persahabatan yang hampir 2 tahun stengah nie... Adda sygkan persahabatan kita...
Sebolehnya, aku x snggup nk berhadapan dgn semua nie... nak cepat habis blejaq dan keluaq dari poli nie.. sememangnya tahun terakhir semua orang mengimpikan penyudah yang membahagiakan... tp aku, seolah2 hilang semangat untuk teruskan perjuangan... Ya Allah, tabahkan hati hambamu ini... Aku seolah2 takut untuk bersahabat lagi..
Kepada dia SAHABATKU, aku mohon ampun dan maaf.. halalkan segala makan dan minum... mohon maaf atas segala kekurangan selama kita bersahabat.. aku tidak akan pernah behenti untuk mendoakan kebahagiaanmu... bagiku, kau tetap sahabatku dunia akhirat walaupun kau membenciku...
FARAH, i miss you... i miss all the moment we have had together.. Thanks for your kindness... Thanks kerana selama nie farah sudi mendengar keluh kesah Adda... I will keep all this as my memory... i do hope that we will back as normal.... Video yang Farah bagi tu jd pengubat rindu tiap kali adda rindukan celoteh farah.... Adda x sngka adda dh tersilap langkah.... Adda redha...

LOVE YOU FARAH AMINA MOHD ZUBER <3<3<3

No comments:

Post a Comment