Wednesday 29 May 2013

Birthday and SUPRISEEE !!!!

assalamualaikum... hye u allsss :)
lama x menulis... btw, nk cita bout my birthday recently...
ecelly planning pada mulanya just nk lepak lepak dengan atus... oke on that day, atus call dalam pukul 10 pagi and dia ckp dh otw mai umah aku... mmg elok sngt la aku apa pon x siap lg... then aku ckp soh dia mai jer umh aku nie..... tunggu punya tunggu x jugak sampai... aku dh siap beqejam dah... then aku call dia asyik waiting ja... menyampah pulak.. janji supa keling........!!! hahahaha jgn marah haaa....

macam macam alasan dia bg kt aku.. jalan jem la, sakit perut la... so aku mula mula tu dh mcm agak ada something yg pelikk... pmpuan nie knp?? then bila dia smpai umh aku, mmg jujur aku ckp aku menantikan dia bwk org lain... i mean sahabat2 aku... tp aku tgk dia mai sorang ja dengan tecungap cungap mcm kena kejor dek anjing !!

kami pun trus g parit buntaqqq.... !! dia kata nk mkn pizza... Aku dlm hati ngucap panjang la... duet ada brapa ja... hmmm tp xpa lah.... aku ikot jer dia... bila sampai jer kt pizza tu, serius aku terkejut bila ada ACHU SHAA dan adik adiknya and msa tu tgh tnggu ANA sampai.... sumpah aku tekejut! terharu sangat... x penah aku sambut birthday semeriah nie....

btw, thanks a lot sayang sayang... you make me suprise! and suprise tu menjadi..... I DO LOVE YOU ALL... <3





No comments:

Post a Comment