Saturday 24 August 2013

Semester akhir yang meletihkan :(

Assalamualaikum semua !

lama dh aku x menekan kotak kotak hitam nie utk tulis blog.... heheheh btw, x dk apa pun nk cita... cumanya aku tgh boring sbb roomate aku yang super cantik nie tidoq awai hari nie ! janji bkn main la nk stay up! lastnya dia yg tidoq dulu.... BENCI !!!!

okay, now aku dh final sem as a student dkt POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN yg tersangatlah cntik nie.... mcm biasa, bila mai time final sem nie, semua jd kelam kabut.... banyak kerja nk kena settle... salah satu kerja yang memeningkan kepala untuk sem nie EVENT MANAGEMENT... this is the benda yang tmbah rumit dalam kepala... PROPOSAL dh berapa kali tukaq.... approve x jugak pun... haishhh !! apa la nk jd kan ?? ntah sempat ke x nk wt event tu...

semuanya jd kelam kabut... aku dgn kawan2 yang lain terpaksa balik lewat.... keja x siap x bole balikk... makan pun x tentu.... huhuhu... agak sedih kat situ... hope event nnti xdk msalah yang jd.... dh lah sem last nie....

okay i think thats all.. dah x larat nk tulis... next entry lah yea samabung cerita apa yang akan jd dgn event kami..... seee yaaa!!!

No comments:

Post a Comment